assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

27 July 2011

GRADUATION NIGHT :)

Assalamualaikum !

Okay neh lah for the 1st time my sch buat graduation night . Sebelum-2 ni selalu form 5 buat jamuan akhir tahun sama macam form-2 lain . So this year so lucky sebab batch 2011 yang rasmikan graduation night . Theme untuk 1st year neh tak silap aku ala ala princess gitu . But sorry lah aku just pakai simple ja SEBAB aku kannnnn Boyish sikit . So memang tak minat lah nak pakai dress , skirt , jubah segala . Make up pun tak . Just petang tu p potong and set rambut dengan Tascha and Adah . Pergi parade cari barang2 tascha nak pakai untuk malam tu . And dia pun menang award tau malam tu ! Congratulations sayang ! Kasi nganga itu sundal-2 betina . Tambah-2 si sundal bolong tu . Kata hot sangat ? 1 award pun tarak dapat woo . Hahaha !


Antara semua form 5 just aku and fiqa ja(member class and meja sebelah , HAHA) yang paling paling simple and pakai macam lelaki . Agak jadi perhatian cikgu-2 jugak lah terutama mrs. lim peng and ustazah ustazah yang asyik dok usha padat ja . HAHA ! A K K(Ada Kami Kesah ?) HAHA . Overall , okay lah . Dari 5 star , boleh bagi 4 star . Yelaa 1st time kennn . Grad night neh buat kat Tower Regency Hotel . Hotel neh pun baru 1st time buat graduation night/event macam neh . Cause hotel neh baru tak baru jugak lah siap . Untung ya semua 1st this year . Hee . Nak story pasal food , err . Not bad . Kenyang jugak lah perut . Biasa lah makanan kat hotel .



Aku p dengan tascha , mak tascha ambik aku . Time sampai Adah mai sambut kami . Perghhhhh pakaian dia ala ala Marimar kata ko . Memang gelak habis lah kan . Dia jugak asyik malukan aku nak berkepit ja dengan aku . Nokharam betul . Buat gossip ja ! Lepas dah sampai tu terus cari bilik hotel sorang member class ni . Set2 rambut Bieber aku balik . Cis ! Even tak minat si bibir tu ada jugak orang panggil termasuk mak Tascha wuuu ..
Dah tu semua dah ready , turun lah semua kat hall and lalu kat red carpet . Excited wehhh . HAHA ! Function pun tak lama lepas tu start . Ramai lah orang ambik pics sana sini . Aku pun terpaksa lah snap snap dengan depa . Aku tak minat nak snap snap dengan orang neh . Tak biasa , tapi pasal tahun akhir kan takkan nak menyombong ? Layan kan aja lah . Sampai sundal-2 tu pun nak jugak bergambar dengan aku . Siap si sundal bolong , bukak heels dia snap pic dengan aku and cakap bau aku macam Remy Ishak . Gila pernah bau ke pun ? Dah tu panggil aku dengan Remy Ishak ja lepas tu .


 Before function habis , aku menyumbangkan sebuah lagu untuk semua , especially untuk class aku lah . Aku nyanyi lagu Jangan Ada Benci // Casey . Aku panggil pulak budak-2 class aku naik stage untuk nyanyi sama-2 . Nervous wehh , lama tak nyanyi atas stage . Then function pun habis dalam pukul 10 lebih . But sapa yang belum nak balik tu boleh lah dance kat atas stage tu , tutup semua lampu2 dah macam disco . Yang overnya budak-2 Indian neh . Aku pun kena tarik jap dengan depa . Tak tahan aku lama-2 atas tu tak pasal runtuh pulak stage . HAHA !


Member-2 aku dinie , fiqa dengan jijah ajak lepak before balik . Lepak lah kami macam pub kat ground floor . Lepak jela , banyak melayu so tak heran lah sebab makcik-2 bertudung pun ada . Tapi lepak tak lama sebab waiter asyik nak mintak order . Grrr ! So kami pun gerak p Dataran Ipoh . Sepanjang jalan dah sampai kat Dataran tu asyik kena kacau ja si Dinie dengan Jijah . Yela pakaian dorang macam mana kan . Depa dua dah risau takut kena cop GRO ke apa ke . Dah lah malam tu ramai budak fixi dengan mamat kereta . Kesian depa . Dah tetiba ada orang panggil aku Justin Bibir . Aku pun duk jalan belakang sekali nak jaga dua orang princess tu . Haram betul , nyampah okay kena panggil gitu . Senyum jela . Dah tu terjumpa pulak dengan si sundal bolong jalan dengan bf , dengan berkaki ayam nya dah macam perempuan mabuk . Di tegur lagi aku dengan Remy Ishak . Eeee .. HAHAHA ! Dah si dua orang tu takut sangat sebab asyik kena kacau kami pun blah balik hotel . Lepak kat lobby sementara tunggu bapak aku . Baring-2 jap , penat jalan . Tinggal kami berempat jela duk merempat . Hee apa-2 pun malam tu best sangat ada dengan kawan-2 sampai ke malam :)












terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)