assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

05 August 2011

S A Y A :)

Assalamualaikum !


im an kind , obedient , loyal , helpful , friendly .

saya , 
1. suka berkawan .
2. tak sombong .
3. tak berapa social .
4. suka tidur .
5. suka menyanyi . 
6. suka awak .
7. suka tolong orang .
8. kasar .
9. berambut pendek .
10. seorang faker yang professional .
11. tak suka orang yang sombong .
12. tak suka belagak .
13. suka snap pic sorang sorang .
14. suka potpetpotpet .
15. suka berkongsi cerita .
16. suka bertutur dalam bahasa malaysia . 
17. suka melihat apabila orang bahagia tetapi jealous pulak lepas tu .
18. pernah couple dengan ramai lelaki tapi tak pernah berjumpa  . 
19. tak pernah minum arak .
20. suka mencuba perkara/sesuatu yang mampu saya cuba .
21. suka dengar lagu .
22. manja .
23. suka larikan diri dari masalah .

24. suka pendam
25. suka tidur lewat .
26. masih pemalu walaupun dah biasa dengan seseorang .
27. suka menilai orang .
28. tak suka marah . 
29. teringin main SNOOKER .
30. suka bagi nasihat .
31. suka movie/buku genre seram/thriller .
32. suka doraemon .

33. suka membaca .
34. suka bagi kawan-2 ketawa . 
35. senang jatuh cinta .
36. sayang adik beradik saya .
37. sayang bapak saya .
38. sayang mak saya .

and I want you all know ,
Im not perfect .
and saya tak pernah lari dari kesilapan .
so forgive me ,  jika saya bersalah . iloveyou

terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)