assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

19 September 2011

Tetiba Muncul Nak Datang Beraya .

Assalamualaikum !

Okay guys , entry neh aku pernah post kat fb now aku repost and tambah sikit-2 story sebab masa mula-2 post kelam kabut sebab excited sangat . Hahaha .

Happy sangat malam tu cause Erry mai beraya rumah aku . Aku tak ajak pun okay . Aku pun tak sangka malam sebelumnya 2 sept tu dia call aku . Aku memang taktau pun tu num dia so aku angkat jela . Time dengar macam kenal tapi tak cam sangat . Aku tanya lah dia sapa lepas tu dia kata dia amir . Aku tanya balik amir mana bukan sorang ja nama amir yang aku kenal . Dia suruh aku sebut sorang-2 nama amir yang aku kenal . Sampai aku terlist nama Amiruddin Khairi terus dia potong cakap aku and dia kata 'Haa Amiruddin Khairi tu .' Gila , terbeliak jap mata aku . Lepas tu dia cakap nak datang raya tapi aku still kat kampung . So aku pun suruh lah dia datang esoknya . Sampai ja Ipoh dalam pukul 9 , aku text and bagitau aku dah sampai Ipoh . Tapi dia tak reply pulak , call pun tak jawab . Ingat dia tipu aku . Then tiba-2 aku dapat text , 'boleh datang sekarang ke?' aku pun reply suruh datang . Tak lama lepas tu dia pun sampai . Aku segan sebenarnya , yela dah lama break tetiba muncul .

And tiba-2 ja aku dengan dia mesra macam dulu-2 . Gelak-2 bagai , dia paksa aku makan sekali . Siap bubuhkan makanan and tuang air untuk aku . Emm sejuk lah agaknya hati nenek aku bila tengok kami bersembang . Tapi aku tak harap apa-2 okay sebab aku tahu dia ada gf . Lepas dia balik tu akak aku pulak kata yang Erry neh pandang aku tak putus-2 masa aku tak tengok muka dia . Taktau lah betul ke tak . Takda rasa sayangg dah takkan dia still nak pandang aku macam dulu-2 pulak . Dah tu adik aku pun cakap benda yang sama . Ahh biar lah dia ada mata nak pandang aku . Yang penting jangan berharap .

Sebelum dia balik , atas motor dia cakap , "kalau kita ada jodoh , jumpa lagi ." Tak harap apa . Maybe jodoh sebagai kawan kan tak semestinya jodoh lain . Okay bye :)




Dia datang sebab rindu nasi impit nenek aku lah tuuu ~

terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)