assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

01 November 2011

Sijil Pelajaran Malaysia 2011 ♥

Assalamualaikum !





Tinggal 12 hari sahaja lagi untuk aku menghadapi SPM . Ya Allah , takut sangat . tapi aku still relax . kalau aku gelabah pun buat lagi rasa takut jeh . even aku memang rasa math tuh payah buat aku but aku kena buat jugak exam tu . lulus or gagal Allah je tentukan . tapi aku dah tahu mana aku nak pergi lepas habis exam , lepas ambik result next year . aku dah ada tujuan and tak perlu nak fikir panjang lagi . yeahhh !

pape pun goodluck untuk semua budak-2 form 5 batch 2011 , paper akan bermula 14nov - 14 dec ney . but aku habis 5dec . jyeahh ! okay , tata :)





terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)