assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

20 December 2011

sekejap rasanya masa berlalu :)

Assalamualaikum !


aku bakal melangkah ke alam baru . bukan budak sekolah dah . happy ada , sedih ada . tapi ini dunia , semua orang akan melalui benda yang sama kan :) bulan 3 next year dah 18 . masih belas-2 lagi . hee :D dah tu nak pergi PLKN . arghhhh ! tak suka . yela maybe sekarang tak suka , dah pergi taknak balik pulak . HAHA . rasa berat nak pergi bukan apa , aku ney tak biasa bercampur . selalu duduk rumah ja . bukan mak bapak tak kasi keluar tapi tak suka lah . tak tahu kenapa . aku rasa rumah lagi best . rumah tu kan syurga , HAHA ! esok kat sana kena campur dengan lelaki . bukan tak pernah , tapi jarang . kawan lelaki yang aku yang pernah face to face , bertepuk tampar pun tak ramai . tak sampai 20 orang . yang lain semua dalam phone , facebook semua . haa ~ dah tu ada boyfriend semua jauh-2 . jarang date . yang date selalu pun dengan ex aku AK tu . haa , HAHA ! tu ja lah . takut lah takut . aduhh ! seksa rasa . hmm ~ then lepas dapat result nak continue study dalam bidang persolekan . bapak aku kata takda bidang lain ke aku minat . nak buat macam mana , aku love beauty ney . kalau aku tak jadikan beautician tu sebagai kerja tetap aku , aku nak ringankan badan ney then nak kerja kastam or JPJ . amacam ? hee :D tak pun aku pergi khusus memasak , aku buka kedai cupcake . ha , okay kan ? macam-2 boleh buat sebenarnya . yang aku tak puas hati sekarang , aku nak ambik lesen kereta . jelly sangat member aku dah ambik . bengang-3 ! aku harap cepat-2 lah ambik . nak bagi biasa , supaya dah ada kenderaan sendiri nanti dah boleh bawa , tak payah susahkan orang lain . tu ja . aku pun nak pencen naik bus pergi mana-2 . HAHA ! aku dah set dalam otak mana aku nak pergi lepas ney . tak perlu nak fikir-2 lagi . macam-2 aku nak buat nanti . semoga Allah mempermudahkan jalan aku . now tengah cari kerja tapi , taktahu nak kerja apa . memang payah nak cari kerja sekarang kan . sabar ja lah . ha , ney lagi beberapa hari ja nak berganjak ke tahun baru 2012 kan . sebelum nak masuk tahun baru ney ada ja perubahan . bukan perubahan yang mengembirakan tapi yang menyakitkan . entah lah , ney ke yang aku dapat lepas habs sekolah . mentang-2 lepas ney jarang dah nak jumpa , semua buat perangai tak matang kan ? good , go on okay :) okay lah , sampai sini ja lah entry aku . kang panjang-2 korang bukan nak baca sangat . hee :D



notes !
btw guys , 18 december haritu aku dah tak single dah . wee ~ DEDI CANRA , nama yang unik kan . muncul dalam hidup aku . nanti aku update story pasal dia okay . tata !

terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)