assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

01 January 2012

H A P P Y N E W Y E A R 2012 :)

Assalamualaikum !

weee ~ dah masuk tahun 2012 . welcome welcome welcome . azam ? aku pun tak tahu . aku tak pernah ada azam lah . HAHA . apa yang aku fikirkan nak buat , aku buat ja . pasal tahun lepas ? arghhh ! malas nak ingat . pahit yang paling banyak . manis ? entah bila aku dapat rasa . yela , nasib kita kat dunia bukan serupa kan . ney mungkin hikmah bagi aku . mungkin bukan sekarang aku dapat rasa bahagia tu . haihh , biar lah :) sekarang aku nak cari kerja , lepas tu p PLKN , lepas tu continue study . kalau pasal hal dengan boyfriend ney , aku dah malas nak fikir , nak tipu ke , nak apa ke hampa buat jela . esok-2 Allah pasti balas apa yang korang buat kat aku okay . dah-2 , aku nak HAPPY ! H.N.Y :)










terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)