assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

16 January 2012

♥ Si Body Tough ♥

Assalamualaikum !









Hi , kali ney aku nak post pasal boyfriend aku . post yang sebelum ney aku ada kata nak story pasal dia kan . hoho ! now aku nak story ya :)

1st time kenal :)
aku mula join page KakiLike . korang semua mesti tahu kan page tu . HAHA . bila dah lama join , aku dapat ramai kawan . btw thanks kakilike ! HAHA . then 1 hari , SI DIA add aku . aku approve ja macam biasa . then aku hantar kat wall dia 'cheers for the request' . tak silap aku lepas 2 hari lepas tu kot dia reply . dia reply okay . then dia kata 'nak kenal boleh ?' aku tak kisah sebab aku suka berkawan . then dia chat aku , masa tu 17december2011 . masa tu dah tengah pagi . chat punya chat then dia minta num aku . cause dia online guna phone . aku pun bagi lah . aku pun bosan , tengah single pulak tu . lagipun aku tak kisah nak kawan-2 . dia kata betul ke num aku , kang bapak aku angkat mampus dia . HAHA . aku kata lah ney bukan macam dulu . then dia misscall aku and text bagi salam . bila aku reply terus tak reply . aku fikir dalam hati , maybe dia taknak member dengan aku kot . malam nya aku online lagi , then dia tegur aku , 'hi .' aku reply , apa hi hi ? tipu kata semalam nak text , lama tunggu tau :( aku saja nak touching , hoho . then dia terang kata line slow sangat . so its okay lah . aku faham , aku ney suka nak fikir negative ja . HAHA .

18 december 2011 ♥
tu tarikh bermakna bila dia minta nak jadi bf aku . actually dalam diam-2 aku suka kat dia . okay , aku ngaku ! lalala ~ cause ciri-2 dia memang ciri-2 lelaki yang aku nak . cuma dia takda janggut ciput , hekhekhek . dia lelaki berwajah yang bersederhana , kulit hitam manis , badan dia tough , tinggi . yeahh ! memang ciri-2 yang aku nak sangat . tapi yang penting dia ikhlas sangat terima aku . yeahh ! sayangs dia double triple tau ♥
okay , mula-2 aku ingat dia tak serious cause dah minta and aku dah terima dia , kami macam tak macam couple . mula aku diam ja , then masa 19 december 2011 tu kami tengah text-ing , aku kata dia macam tak serious dengan aku , dia tanya aku balik aku ikhlas tak dengan dia . ya , aku memang ikhlas dengan dia . maybe cause kami still baru lagi kan . lagipun dia busy kerja so aku kena faham dia . then takda problem lagi cause aku dah luahkan apa yang aku risau dalam hati aku ney . HAHA .
and now kitaorang bahagia sangat-2 tau ! ouh dear ! iloveyousomuchsayangs ! even ada gaduh kadang-2 , tu biasa lah kan . sedangkan lidah lagi tergigit ney kan pulak gf and bf ! HAHA . 

DEDI CANRA ♥

You are my hero . iloveyousomuch baby . i must have you in my life because i'm so lonely without you . you are the only one for me . i loveyou with all my hearts . i promise , i will with you always . i will loveyou forever . i love the way you love me . i love the way you laugh and talk . you always make me laugh . since you come into my life , i don't feel like this before . you make me feel very special . thanks because love me and for all you have done for me :) you complete me . you can be my prince and i can be your princess . you are the one for me and i'm the one for you and we're the perfect two ♥

DEDI CANRA ♥

- ikhlas menerima aku seadanya .
- kacak dimata aku .
- body dia tough , tinggi .
- ketinggian dia buat dia kacak and charming .
- dia comel sangat . kalau dia ada janggut ciput lagi comel tau !
- dia ada misai , hee . its okay , muka dia sesuai ada misai tu .
- dia manja , dia gedik , dia nakal . HAHA .
- aku suka tengok mata , hidung and bibir dia . hee :D
- aku selalu geram kat dia . rasa nak gigit-2 , nak hug dia kuat-2 .
- sweet sangat macam cotton candy ♥
- degil sangat-2 .
- suka bedikari .
- kuat bekerja .
- garang , but aku tak nampak lagi kegarangan dia tu . nak tengok sangat ! tunggu lah :D
- risau sangat aku kena kacau or kena ngorat . baby baby , jangan risau okay sayangs !
- suka sangat kat bibir aku , kata dia comel ! okay , malu jap . hee :D
- most important , dia suka jujur dengan aku .

DEDI CANRA ♥

lagu ney untuk baby , Raja Dihatiku :)

Terima kasih oh cintaku kau jadikan aku ratu ,
Akan ku jadikan dirimu raja dihatiku ,
Selalu .

Terima kasih oh sayangsku hanya kau yang mampu buat ku bahagia
Takkan ada penggantimu kau didalam hatiku
Selamanya .

- THE END -



terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)