assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

05 February 2012

Move on ! Dont look back !

Assalamualaikum !

dah lama rasa nya tak update blog . hoho . busy dah sekarang dengan kerja . online pun kejap-2 ja . penat sangat . now nak story sikit pasal 1st time pengalaman bekerja ney . memang penat lah kan , tapi badan takda lah penat , kaki ney hah . adehh ! sakitnya , Allah ja yang tahu .

kenapa tajuk entry macam tu ? itu bermaksud bahawa yang aku taknak balik kembali ke zaman masa aku sekolah dulu . malas-2 semua . aku nak pandang kehadapan , aku dah kerja untuk cari pengalaman . lepas dapat result aku tunggu nak pergi PLKN and continue study . jyeahh ! tu ja . aku takda benda lain nak fikir dah . hope semua tu dapat terlaksana .

yeahh ! nak tahu aku kerja apa ? hee :D aku kerja kat 7-11 ja . tak faham ? 7-Eleven lah ! HAHA . kerja kat sini memang banyak diri tu pasal sakit kaki , maybe badan aku berat sangat kan , mak aku kata kaki kecik . hoho ! best jugak kerja kat sini . memang dulu rasa nak kerja kat sini tak sangka aku dapat jugak kerja kat sini . Alhamdulillah . and aku bersyukur aku dapat rakan sekerja yang baik-2 semuanya . hee :D banyak benda aku belajar bila kerja ney . kerja kat sini aku rapat dengan sys fira . dia kawan college kakak aku . and bf dia , sharil . bila kerja malam ja , aku kerja dengan sharil ney . best gila . dia ney lawak . banyak cakap . aku tak suka kerja dengan anak tiri akhil hayy . dia macam poyo . manager pun tak suka dia . hoho , tapi dia cakap baik ja dengan aku . tak kisah lah asalkan jangan cari pasal dengan aku . okay lah sampai sini ja story aku . malas nak type kang merepek benda lain . okay , tata !


terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)