assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

28 June 2012

Miss My Online Diary - Al Fatihah Cuzzy : )

Assalamualaikum !

hi , lama nya tak update blog . yahh , memang lama and sepanjang tu lah macam-2 yang dah jadi dalam life aku jugak . rindu sangats kat blog ney . sorry ya blog buat kau sampai berhabuk begini . di sebabkan aku busy bekerja sebab tu langsung takda masa nak update blog . yela , OT ja memanjang weyy ! duit pun masyuk . syukur Alhamdulillah !

btw , aku dah break off dengan Dedi Canra tu . maybe takda jodoh kot . its okay lah , aku redha ja . buat masa ney memang takda bf lagi lah . rasa dah fedup nak couple pun ada . serious sem weyy , sebab bila couple boy tu tak pernah hargai aku . yang dia tu aku tatau lah kan , dah lah jauh . tak kisah lah couple dekat jauh sama ja lah . then dorang tak boleh terima fizikal aku macam ney . apa ? hina sangats ke orang gemuk ney ? haihh , entah lah . berserah saja pada Allah .

then baru-2 ney pulak , 23 june 2012 aku kehilangan seorang dari family aku iaitu dua pupu aku . means , bapak arwah dengan bapak aku sepupu dengan dia dua pupu lah . dia meninggal sebab accident . aku sedih and tak dapat terima cara dia pergi macam tu . terkejut and tak sangka macam tu ajal dia . dia lah sepupu yang paling rapat antara spupu-2 lain . sejak dia berubah dia dah tak rapat dengan aku and adik aku . tapi bila jumpa senyuman dia tak pernah lekang dari bibir dia . dia tak pernah sombong tapi sebab pengaruh kawan dia jadi macam tu . tidak , dia still lepak dengan aku and adik aku . aku teringat dulu dia minta aku dengan tascha makeupkan dia , dia memang gila gila tau , HAHA . tapi sekarang tak dapat nak tengok gila dia tu . even dia dah takda aku still terasa yang dia selalu ada dekat dengan kami semua . Ali Omar , hang cousin terbaik . aku sayangs hang dunia akhirat . semoga hang tenang kat sana , aku doakan hang .







terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)