assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

07 January 2011

♥ -PART 3 : Retak Menanti Belah dan Terus Terbelah :(

aku mengadu kat abang angkat aku . abang angkat aku minta number erry . mula2 aku taknak jugak libatkan dia . aku just nak story . aku pun bagi sebab dia kata nak tolong . lepas dah talk talk dengan erry abang angkat aku call aku balik . erry cakap nama nama my love semua itu just adik angkat dia ? WTF ! adik angkat atau aku sebagai gf dia yang lagi penting ?! aku tak boleh terima alasan kurang bijak macam tu !

akhirnya pada 31may2010 semuanya tamat !

akak aku masuk hospital sebab gastric . hm , aku call tapi wan yang jawab . aku cakap nak cakap dengan erry , dia taknak cakap dengan aku cause tengah memancing . setahu aku dia tak suka memancing and tetiba hari tu nak memancing pasal pa ? dia jawab jap tanya nak apa . sakit betul hati ini . aku menangis kat luar bilik wad akak aku , aku jerit dan cakap kat dia ,

kalau dah taknak orang cakap ja ! jangan buat orang macam orang bodoh tunggu dia !

tapi takda apa2 jawapan .

malam aku balik rumah . aku buang ego aku & text dia , aku fikir hubungan akan pulih sperti dulu tetapi dia buat aku angin ! dia tiba tiba tanya ,

erry:tak text dengan boyfiee ke ?

WTF ?! habis kau tu sapa ?!(dalam hati aku)

aku pun katakan pada dia , kalau dah benci or taknak pada aku just cakap .
dia pun bagitau pada aku yang dia tidak suka perangai aku .
ahh , sudah ! berkenaan hal dia tetiba bersabit aku kenapa ?
kalau hal perangai aku masih boleh diubah !
sebab aku & dia masih baru dalam hubungan .
tapi sikap dia sebenarnya yang tidak matang & terburu buru then melepaskan aku .

hm ,
aku ingat sekejap ja dia tinggalkan aku :(
aku fikir mungkin dia akan balik pada aku & menyesal dengan perbuatan dia .

Tapi aku silap ,
Dia tinggal kan aku untuk selamanya .
Sangat perit untuk aku terima neh .
Kenapa dia tinggalkan aku ?
Dia tak sayangs aku ke ?
Aku dah tak kuat masa tu Erry ,
Aku perlukan kau ,
Kau semangat aku ,
Please lah faham aku ,
Kau tahu tak ?
Hati aku sakit untuk semua neh ?
Kau suka kan tengok hidup aku macam neh :(
Mana janji kau ?
Kenapa kau mungkir janji ?
Mana janji kau wey ?
Kenape kau lupa semua neh ?
Aku perlukan kau ,
Aku tahu kau tak rasa sikit pun apa yang aku rasa kan ?
Kau berharga bagi aku .
Amiruddin Khairi : Soorrryyyy ,
Cause tak dapat lupakan kau sampai sekarang Erry .
Iloveyouuu ♥

i always loved you even if you already belong to someone else ♥


terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)