assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

07 January 2011

♥ -PART 3 : Tragedy 28 May 2010 : (

Adakah semua yang berlaku salah aku ?

mungkinkah aku yang ego ? Tak pandai jaga hati dia . Atau dia yang tidak matang ? Or tak boleh tahan perangai aku .
aku beritahu dengan siapa aku texting , tapi dia ?

di padang polo , barulah semua terbongkar .

wan(bf tascha) : weyy , erry ! sapa edrina neh ?
erry(my-ex boyfiee) : err errr , member aku ja .
wan(bf tascha) : ouh , kau curang eh . tak baik kau buat hawe macam neh tau
erry(my-ex boyfiee) : mana ada member jela !

aku geram ! tengok perangai dia ! dia nak texting dengan perempuan lain tak bagitahu . then bila aku nak message depan dia , dia ambil phone aku . sedangkan dia mesej perempuan lain depan aku , aku tak pernah nak rampas-rampas handphone dia .

aku pun call ex-boyfiee aku yang dulu , mad . aku sembang saja dengan dia . erry pandang je muka aku .
ahh ! buad apa pandang pandang ?! kau bengang ? aku punya bengang ? ada kau fikir ke ?!

then ex akuh yang mad bertanyakan beberapa soalan and aku jawab kuat kuat sampai sakitakan hati erry .

mad : wawa dengan siapa tuu ?
aku : dengan orang gila mana entah neh .
mad : laa , sapa wa ?
aku : tah lah mad , tak kenal lah .

lepas itu , erry pergi , merajuk la tu ! tahu kau punya merajuk and sakit hati . aku punya sakit hati lak ? then boyfiee member aku tascha cakap :

wan : erry tu na pergi mana pulak ? nak makan pun jangan lah sorang2 .
aku : lantak lah dia !
wan : aku pergi cari erry jap .

kebetulan erry tinggal phone dia kat member aku cause member aku dia nak dengar lagu baby - justin bibir yang tengah popular time tu , member aku p selongkar lah phone nya and aku tak tahu apa apa langsung . *bagus lah pun tidak sampai mati aku taktau* then aku saja suruh member aku check apa yang dia save nama aku . cari punya cari rupanya dia just letakkan nama aku dalam phone dia dengan nama penuh aku . aku tak kisah masa itu tapi lepas member aku tanya ,

tascha : eh , my love neh sapa weyy ? my sayang ni lakk ?
akuh : biar betul , bak sini .

arghh ! memang benar , tersangat benar . aku ni siapa bagi dia YA ALLAH !(time tu) sakit betul hati ini . then member aku check message . ada seorang perempuan ni wish birthday dia ,

'happy birthday , semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki . saya harap saya akan menjadi orang yang ketiga dalam hidup awak selepas ibu dan siblings awak .

arghhh ! apakah ujian yang sedang aku terima ini ?! selepas satu , satu lagi hal yang memeningkan kepala aku .

nama nama dalam contact dia sangat pelik , aku tak tahu lah . aku buntu . then wan datang dan bagitau yang erry ambil angin sambil hisap rokok . ahh ! biarkan dia .

wan : erry ada kat sana tengah hisap rokok . hm , aku dengan tascha nak jalan jalan . kau takpa ke sorang sorang kat sini ?
akuh : aku takpa , korang pergilah .
wan : aku tak sampai hati nak biar kau sorang kat sini . kau ikot lah .
tascha : aah jom jela weyy .
akuh : takpa , korang pergilah eyt . aku okay ja .

aku duduk sorang2 lepas wan & tascha pergi . aku tekup muka sebab taknak orang di sekeliling tengok aku nangis . aku nampak kaki seseorang katdepan aku , DIA DIA DIA . ouwhh ! tak sanggup aku tengok muka dia . dia duduk kat depan aku , aku diam diam dan diam . sampai wan & tascha datang balik .

wan: hawe , sabar eyt .
(dalam hati , aku faham apa yang di maksudkan wan . mungkin tascha dah ceritakan semua nya . aku hanya mengangguk lemah .)

tascha ajak pergi hospital cepat sebab hari kelihatan mendung .(pergi tengok lagi kawan sekelas@enemy now yang accident sebab dia koma) kami pun bergerak . atas motor pun aku diam & kami tak bergurau seperti sebelumnya . dia memang buat muka toye dia tu . aku nangis kat atas motor , wan & tascha nampak tapi tak mampu buat apa apa .

sampai di hospital , dia tak teman macam sebelum neh . dia just tunggu kat bawah dengan wan . tapi sia2 kawan tu pun dah balik . mungkin dah beransur pulih . dia pun hantar aku balik rumah nenek aku , lepas dia turunkan aku tu dia terus blah & tinggalkan wan yang terpinga pinga tengok dia blah . aku campak helmet dengan sekuat hati . memang nasib baik tak kena dia . wan & tascha tak dapat buat apa apa . wan hantar tascha balik . aku pulang dengan hati yang pedih & kecewa .

terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)