assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

22 May 2011

Forget you , Forgive you :(

Aku mesti lupakan dia . Aku taknak terus mengharap yang dia akan datang balik pada aku . Aku tau dia takkan datang balik pada aku . Dia pun dah ada gf sekarang . Maybe dia lebih bahagia dari bersama aku dulu . Aku menyesal lah , aku tak dapat mempertahankan hubungan kami . Tapi adakah aku seorang saja ? Dia ? Hm . Erry macam mana I nak lupakan you ? I sayangg you sangat-2 . Dah 9 bulan kita BREAK OFF . Tapi I still tak boleh nak lupakan you . And sampai sekarang jugak , aku still belum jumpa orang yang boleh buat aku lupa pada Erry . Kebanyakkan yang couple dengan aku just untuk have fun , jauh . Then bukan sebab nak menyayangi aku dengan seikhlasnya . Apa , hina sangat ke aku sebagai ciptaan ALLAH SWT neh ? Aku tak faham lah . Bukan hati yang dorang pentingkan , tetapi paras rupa . Haihh .

Aku pun taknak bila aku dah jumpa someone yang lain , aku dah tak boleh lupakan Erry sampai bila-2 . Aku taknak sakitkan hati orang baru yang akan hadir dalam hidup aku nanti . Jadi aku perlu lupakan dia . Goodbye Erry :)







terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)