assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

24 December 2010

♥ -PART 2 : First date @ccemersoft ♥

jam dah pukul 10 masa tu . kau ajak jugak meet kan . walaupun kena bising dengan bapak sebab nak pergi cc malam-2 tapi bapak aku hantar jugak p cc tau ! HAHA !
--------------------------------------------------------------------------------------------
erm , tapi masa tu aku takut , malu , tak sabar , semua ada lah ! yela nak meet kau depan-2 and secara terang - terangan , HAHA . sebab masa kat Ipoh Padang kan gelap . HAHA ! then dah sampai tu aku pun pilih PC . lepas tu aku duduk and online . masa tu still pakai Myspace lagi . HAHA . aku cari mana kau , mana kau . aku risau , takut sangat . takut sebab tiba-2 mana tahu kalau-2 kau tak dapat nak terima aku . tengah-2 usha-2 cari kau , aku nampak Apieshh ! ahha ! masa tu korang menghadap ke dinding , aku kat belakang tapi boleh nampak korang . kau kat sebelah kanan Apiesh sebab sebelah kiri Apiesh kosong . aku nampak kepala  kau ja , tiba-2 aku tertengok PC kau , masa tu kau tengah tengok Profile Myspace aku . masa tu jugak kita tengah text kat phone . tiba-2 kau tak reply , aku call pun tak dapat . mulalah nak touching segala , panas 1 badan , muka rasa terbakar . HAHA . ingat kau off phone sebab kau dah tengok pic aku and tak berkenan dah kat aku :( then aku dapat message kat inbox Myspace . kau bagitahu yang battery phone habis . okay , aku pun cool balik . kau tanya kat mana . aku reply pusing lah belakang . KAU KAU KAU pusing . then , aww aww aww ~ kau buat something sampai aku tergoda jap . HAHA . sweet gila kau . kau kedip kan mata then angguk kan kepala suruh datang kat kau . ahh , aku malu lah . aku inbox kau suruh datang kat aku sebab aku nak balik pukul 10.30 . kau pun datang kat aku . lagi handsome kau dari dalam picture . tinggi . serious jatuh cinta . kita sembang-2 jap . dah tu aku terpaksa balik sebab pakcik aku datang ambik aku . time aku nak bayar , kau kat belakang aku , bila aku nak naik moto kau pun nak naik moto . aku dah jalan kau byebye kat aku . hee , best jumpa kau malam tu sayangs . aku takkan lupa tau !
terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)