assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

23 December 2010

♥ -PART 2 : 14 April 2010 - I'm Yours ♥

Continue part 1 . . . . .
semalam tu kami kenal , esok nya kami couple . sangats bagus kan ? tak fikir panjang . HAHA . apa-2 pun aku nak says thanks cause dapat terima aku yang montel plus gumuks ney . ilyily ! aku pun tengah single masa tu , so apa lagi kan ? terima je lah . tapi bahagia tu sekejap ja aku rasa . hmm ~ ingat boleh lama dengan dia tapi tak jugak . so pathetic lah :(

Kalau nak tau , dia lah 1st couple yang family aku betul-2 suke plus yang granny aku syggs and family aku restu hubungan aku dengan dia . dia lah jugak 1st couple yang aku boleh selalu meet . 1st time aku naik motor with Boyfiee aku sendiri , naik kereta . pergi sana pergi sini . Wahh , memang aku tak caya . kadang-2 aku rasa macam mimpi pun ada . And i still love him until i BREAK-OFF with him :(


I still love you 






terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)