assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

25 December 2010

♥ -PART 2 : Thanks for Doraemon Hugging Pillow ♥

Tascha and G-ah ajak keluar . dia pun ajak cause nak keluar sekali with Apiesh and Wann . bapak aku ada kat rumah confirm tak bagi lah(still sekolah so tak lepas sangat) Tetiba aku dapat mentol *akal* cousin aku ada Omar(arwah) so aku kamcing dengan cousin yang member aku nak belanja makan kat Ipoh Parade . Time tu bapak aku memang nak p bank area Ipoh Parade so jalan sekali lah . Jahat kan aku neh , HAHA . bapak aku pun hantar lahhh . Kitaorang pun meet kat depan 'Sky Max' plus tempat 1st meet aku , awad and unie :)


---------------------------------------------------------------------------------

Dah sampai aku pun roger dorang . Then mula lah member2 semua menyakat aku dengan dia . HAHA . dorang blah , tinggalkan aku dengan dia . termasuk cousin aku . aku dengan dia lepak lah kat bangku depan sky max tu . Dia nampak gelang hitam yang aku pakai , dia nak cause nak buat kenangan . aku cakap kat dia yang gelang neh tak boleh kasi sebab aku beli gelang neh 3 . so untuk aku , Tascha and Ekin . dia nak jugak aku pun macam terpaksa bagi . sebab gelang tanda aku dengan kawan2 aku BFF . bila dia nk bagi balik aku cakap takpa lah kan nanti nampak sangat buruk siku . Tetiba dia kata nak belikan aku something . Sky max tu memang tempat jual patung lah apa semua . Maybe dia rasa tak sedap kot . Aku taknak tapi dia paksa jugak , gedik betul . HAHA . Aku kata nak beli benda biar sama harga dengan gelang . Tapi aku usha2 takda yang menarik and takda pun harga macam gelang murah aku tu . Aku neh pulak fan DORAEMON , pantang tengok barang DORAEMON mula lah gila . Dia tanya aku nak ke , aku cakap mahal lah lebih dari harga gelang . Dia kata takpa . Aku pegang lah 1 hugging pillow . Dia kata kecik then dia ambik yang besar sikit terus p bayar . Tergamam aku dekat situ . Eeee .. naik segan aku . Hmm thanks sangat :)



---------------------------------------------------------------------------------
Dah keluar daripada kedai member2 mula lah nampak . Lagi dibahan lah . Adoii maluuu . Hee , cakap kami neh sweet couple lah . tapi last2 macam hampeh kan . Kitaorang lepak foodcourt jap lepas tu . Tascha and G-ah dah balik sebab macam aku jugak lah kang balik lewat2 kena bising , aku kena tunggu bapak aku . Bila tinggal aku , dia , Wann and Apiesh mula lah sesi gossip , kutuk mengutuk , mengimbau kenangan lalu . *aduhh ayat ! HAHA*
then Unie pulak ada . memang lepaking lah sekali . aku ligat ja sembang dengan dorang . Dia dengar and pandang ja . HAHA dorang member so aku takda lah rasa malu . Lepas tu aku kena blah sebab bapak aku dah call . Dia teman aku pergi kat tempat tadi cause cousin aku tunggu kat sana . Aku pun blah and bye2 kat dia . Hee ~


---------------------------------------------------------------------------------
What's happen to hugging pillow doraemon tu , now ?
still simpan . aku bukan buat tidur pun . letak ja merata and dah takda function .
terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)