assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

24 December 2010

♥ -PART 2 : @LibraryTunRazak ♥

1st time dia pegang tangan aku .


masa tu 2nd date kitaorang lah katakan . HAHA . memang adat p library bukan nak study tapi nak bercinta . HAHA . memang dah janji semua nak lepak-ing kat library , buat homework konon ! yang pergi masa tu aku , Tascha , G-ah and Dinie . yang girl 3 ja . Dinie dengan boyfiee dia , Ejat . then tunggu lagi 3 orang jejaka mau sampai . tunggu punya tunggu mai jugak . dengan kawan-2 dia . kawan-2 dia pun couple dengan member-2 aku . Wann dengan Tascha . Coin dengan G-ah . Apiesh ja takda calon . kesian . HAHA , kira kami masing-2 couple sama-2 kawan baik sekali . nanti nak pergi mana-2 senang ja . dorang pun kawan baik , sekolah sama , kat seri putera , class ja lain . Boyfiee aku budak pandai sikit . HAHA .
--------------------------------------------------------------------------------------------

dah sampai tu dorang yang gedik , duduk meja lain . kitaorang mula lah panas . aku text suruh dia duduk kat kitaorang . lastlast duduk jugak . dia duduk depan aku . aduhh ! aku dah lah malu . blush-ing . tatau nak cakap apa . dia ambik buku aku , aku tarik buku aku . ee , saja ja nak mengacau . HAHA . then member dia jahat tau . si Apiesh and Coinreka pantun lawak pulak tentang aku dengan dia . ee , lagi malu lah . lepas tu semua buat haluan masing-2 . pergi date lah , HAHA . aku dengan dia pergi canteen . malas nak duduk dalam , yela dalam library kan tempat study . nanti kacau orang lain . dah duduk tu , dia tanya nak minum apa . aku cakap taknak minum . tapi tengah haus gila . EGO plus MALU ! tapi dia paksa jugak , aku cakap air kosong . then paksa lagi tanya nak minum apa . aku cakap air kosong lepas tu aku leka tengok apa tah dia tanya aku suka minum apa , then aku cakap fresh orange . dengan segera dia pergi bangun and order . aku panggil dia tapi dia buat dekk ja . hampeh , HAHA . bila dah sampai minuman aku taknak minum , aku ney gila betul kalau dah malu sangat . dia paksa jugak . takpa lah , aku minum kesian orang dah pergi order untuk aku , aku taknak minum pulak . 100 plus dia punya , fresh orange aku punya . then aku tanya berapa cause aku nak bayar . aku dah siap keluar duit tapi dia tak ambik , dia kata dia belanja . ouh , baiknya . tapi kadang sesetengah lelaki akan ambik duit tu . teruknya nak belanja gf sendiri pun kedekut . then Apiesh and Coin datang menyibuk and minum air dia sampai habis . jahat . tapi dia tak cakap apa pun . dia baikk kan . hmm :(

---------------------------------------------------------------------------------------------
dah habis minum , kitaorang pergi kat air pancut . Tascha and Wann dah ada situ tengah date . Coin and G-ahh main kejar-2 . HAHA ! takda kerja . Apiesh tengok ja . Ejat and Ara date kat dalam . masa tu dorang ada gaduh sikit kot . biasa lah couple kan . aku dengan dia duduk kat bangku lain . dia suruh aku bluetooth pic aku . aku cakap takda pic sangat . dia paksa jugak . aku pun bluetooth jela . degil tau . HAHA . sambil bluetooth and sembang-2 , dia tanya :
'kenapa taknak pandang muka dia bila cakap ?'


aku jawab lah :
'malu lah , tak biasa macam neh .'


dia jawab balik :
'kena biasa kan jugak lama2 .

*HAHA , even sampai dah break pun aku still malu nak pandang muka dia .

--------------------------------------------------------------------------------------------
then ada beberapa kejadian bongok , HAHA . member aku Tascha and Wann , buat kes lakk . Coin nya pasal . pergi buat aksi 18sx . kan dah kena . tapi bagi kami semua benda neh lawak ja . HAHA . tapi bagi Tascha and Wann ngeri sikit . TAKMAU LAH STORY KAN . Dinie n Ejat , dah sudah . touching menaching pulak . si Apiesh p bagi advice . HAHA . 
--------------------------------------------------------------------------------------------
G-ah dah puas kena buli dengan Coin . Tascha and Wann pergi canteen sebab dah kena sound . aku , dia , G-ah and Coin pergi tingkat 1 . duduk-2 sembang . aku dengan dia duduk meja lain . then , ade abg tu tanya and sound G-ah , Apiesh . Apiesh dah bengang . tapi nasib baik aku dengan dia tak kena cause kami duduk meja lain . Then Apiesh duduk kat meja aku cause Coin dah datang . Then tetiba , hekhekhek . dia pegang tangan aku .
hee~ blushing ! ouhh ! auww auww . hakhakhak .
then nak balik dah , mase nak turun tangga dia still pegang tangan aku and dia KISS ! TANGAN aku lahh . fikir lain nehhh . HAHA . hmm dia sweet ja tapi kenapa aku kena hilang kau ?

terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)