assalamualaikum ! welcome and thankyou for visiting my online diary . hug and kisses from me to you , XOXO with love : chibby ♥

23 December 2010

♥ -PART 1 : 13 April 2010 ♥

Aku nak story pasal memory aku dengan ex-boyfriend aku . serious , tu lah 1st time aku couple dekat dengan aku , jumpa-2 , date-2 semua tau . hari-2 pulak tu . excited lah jadinya . HAHA . ni meh aku nak story macam mana aku boleh kenal dia :)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Malam tu ada debate kat S.T MICHAEL INSTITUTION .
Aku and member-2 pergi pun untuk bagi support .
Tapi bosan gila lah !
Kami pun keluar dari class lepak-2 and jalan-2 tengok sekolah tu . yela , 1st time masuk sekolah lelaki . Boyfiee Ninie , si Ejat lah guide kami , HAHA . sebab school dia . last-2 kami minta nak keluar kat Guard tu , puas tipu macam-2. tapi tak boleh keluar .
Lastlast aku pujuk guard , aku tipu cakap dah habis and sekolah aku menang . ahha ! dia pun lepas , happy gila lah . sayangs Guard sekolah SMI ! tidak aku tak jumpa lah dengan DIA .
Then , kami *Aku , Tascha , G-ah , Dinie and Boyfiee Ninie , Ejat* pun lintas jalan nak pergi Padang Ipoh . nak meet Boyfiee Tascha masa tu , si Wann Whatcha say . Ara and Ejat pergi tempat lain . biasa lah bukan selalu dapat date . Yang si G-ah tunggu macam tunggul Boyfiee dia si Coin . Then , aku kesian tengok G-ah , aku pun ajak dia pusing 1 padang ipoh . jalan punya jalan punye jalan , nak dekat garisan penamat , cewahhh ! kami ternampak Apiesh dengan member dia . masa tu tak kenal lagi si DIA . hee :D G-ah tengok-2 lah kot-2 Boyfiee dia ada duduk sembang-2 dengan Apiesh . tapi hampa (Actually Boyfiee dia tipu , cakap ja nak datang)

Dah sampai kat Tascha and Wann , G-ah pun cakap yang Apiesh ada . Then , Boyfiee Tascha , si Wann suruh ajak lepak-ing sekali . Aku pun text Apiesh suruh datang kat kitaorang . Apiesh pun datang then kami sembang jap ja . Aku tengok member Apiesh iaitu Erry(tapi masa tu still tak kenal lagi) duduk sorang-2 kat tepi pokok sambil main phone . then Apiesh blahh dengan member dia tu .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalam 5 minute lepas tu Apiesh text and bagitau yang member dia nak number aku . aku pun reply bagi jela . then aku text dia dulu and aku intro pasal aku and then dia intro pasal diri dia . aku tanya dia kenapa minta number aku , dia kata dah suka dia minta lah :)
ouh lupa pulak , nama dia kan AMIRUDDIN KHAIRI :) sedapkan , hee :D
Sampai pukul berapa tahh aku text dengan dia .
Lepas call dia jap baru sleep :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Esoknya aku story kat member-2 .
member aku G-ah ingat abang angkat dia . cause G-ah kate name dia pun AMIRUDDIN .
Aku dah takut segan bukan apa , aku selalu kutuk and gayakan cara abang angkat dia snap pic , HAHA . angkat-2 ketiak nampak bulu ketiak . HAHA ! then aku tanya dia yang dia abang angkat member aku ke . rupa nya tak . lega aku , nasib baik :)


btw , happy sangat dapat kawan dengan dia masa tu . tiba-2 aku rasa bahagia : ) ya , bahagia itu hanya sebentar . . . .

OKAY NEXT STORYYY !








terima kasih sebab baca - thank you for reading :) )

Daisypath Anniversary tickers
copyright@all reserved and done by WawwaChibby 2010-2017 :)